Murat Ağçiçek Kişisel Resim Sergisiyle izleyicileriyle buluşuyor.



Ondokuz Mayıs Üniversitesi (OMÜ) Eğitim Fakültesi Güzel Sanatlar Eğitimi Resim-İş Eğitimi Anabilim Dalı Öğretim Görevlisi Murat Ağçiçek’in “Düşünceler” İsimli 15. Kişisel Resim Sergisi.

09 Ekim 2018 tarihinde Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Eğitim Fakültesi A Blok zemin kattaki Sanat Galerisinde açılan 15. Kişisel Resim Sergisiyle izleyicileriyle buluştu.

Sergide “Düşünceler” serisi olarak adlandırdığı resimlerinde; insanın kendi yalnızlığı, yalnızlığını paylaştığı ve insanlığı gözlemleyen “köpek” figürü ile betimlenmiştir. Sanatçı, samimi duygularıyla ile izleyiciye adeta kendi iç derinliklerinden seslenmektedir. 



Resimlerinde birbirlerine yakın ya da uzak yerleşim gösteren figürlerinin iletişim-sizliklerine karşın, köpek figürü duruşu ile bir bir zıtlık oluşturur ve ihtiyac hissedilen arkadaş eksikliğine bir kapı aralar. 



Ağçiçek’in tek figürlü kompozisyonlarındaki insanları ne kadar yalnız ise, çok figürlü kompozisyonlardaki insanlarda aynı derecede sessiz bir yalnızlık içindedir. Öyle ki, mekan içinde yan yana, nerdeyse birbirlerine yaslanırcasına yer alan bu insanlar sanki birbirlerini hiç görmüyorlar ve birbirlerinin varlığından habersiz durumdadırlar.



Büyük ve orta boy Tuval üzerine Yağlı boya tabloların yer aldığı sergi 09- 16 Ekim 2018 tarihleri arasında OMÜ. Eğitim Fakültesi A Blok Zemin kattaki Sanat Galerisinde İzlenebilir. 


Samsun Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Güzel Sanatlar Eğitimi Resim-İş Eğitimi Anabilim dalında öğretim olan sanatçı Murat Ağçiçek, Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Resim-İş Eğitimi Bölümü’nden mezun oldu. İstanbul Mimar Sinan Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Resim Anasanat dalında yüksek lisansını tamamladı. Başta İstanbul olmak üzere 14 kişisel sergi açtı. Uluslararası Plastik Sanatçılar Derneği üyesi olan sanatçı, 1991’de Tekel 5. Resim Yarışması Ödülü, 1998’de Türkiye Çocuk Dergisi Resim Yarışması Ödülü, 2004’de de İlkadım Rotary Kulübü Samsun Resim Yarışması 3.lük ödülünü aldı.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

SASAV'DAN FARK YARATACAK BİR SERGİ DAHA: ''YAPRAĞA DOKUN''

MÜHENDİS SANATÇIDAN DİJİTAL DOKUNUŞLAR : SOYUT İMGELEM

İSMAİL KESKİN - LİTOGRAFİ BASKI RESİM SERGİSİ